وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دولت آزاروف از عدم رای اعتماد که روز سه‌شنبه برگزار شد، نجات یافت.
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل با اشاره به بحران موجود در اوکراین ناشی از عدم امضای توافقنامه همکاری این کشور با اتحادیه اروپا گفت: ما به دولت کی‌یف تاکید می‌کنیم تا به صدای مردمی که خواهان آزادی و به دست آوردن فرصت هستند، گوش دهد.
وی با بیان اینکه اوکراینی‌ها در تعداد غیرقابل تصوری و به نفع امضای توافقنامه همکاری و ارتباط نزدیکتر با اروپا به خیابان‌ها آمدند، گفت: ما به تمام طرف‌های درگیر در اوکراین تاکید می‌کنیم تا به صورت صلح‌آمیز رفتار کنند و از درگیری بپرهیزند.
وزیر امور خارجه آمریکا افزود: کاملا مشخص است که یانوکوویچ تصمیم شخصی اتخاذ کرده و مردم با این تصمیم موافق نیستند. کاملا مشخص است که مردم اوکراین به دنبال برقراری ارتباط با اروپا هستند بنابراین ما در کنار آنها می‌ایستیم تا آنها به آینده‌ای که می‌خواهند دست پیدا کنند.
یانوکوویچ تا شش دسامبر سال جاری میلادی قرار است برای به دست آوردن وام و سرمایه‌گذاری به منظور از میان برداشتن بحران مالی در اوکراین در پکن بماند.
پایگاه اینترنتی صدای روسیه نیز گزارش داد: هیاتی اوکراینی قرار است امروز به بروکسل برود تا درباره الحاق این کشور با اتحادیه اروپا به گفتگو بپردازد.
همچنین یک هیات دیگر اوکراینی نیز قرار است به روسیه برود.
آزاروف در بیانیه‌ای که در وب‌سایت دولت اوکراین منتشر شده، عنوان کرد: هیات دولت اوکراین به بروکسل می‌رود و ما به مذاکرات خود در مورد امضای توافقنامه همکاری با اتحادیه اروپا و الحاق به این اتحادیه بر اساس شرایطی که به نفع اوکراین باشد، ادامه می‌دهیم. همچنین هیات دیگر که قرار است به مسکو برود برای تقویت همکاری استراتژیک اوکراین با فدراسیون روسیه با مقام‌های این کشور به گفتگو می‌پردازد.
همچنین خبرگزاری فرانسه گزارش داد، مخالفان اوکراینی خواستار تداوم فشارها و ادامه تظاهرات خیابانی علیه دولت این کشور شدند به طوری که ویتالی کلیچکو، رهبر مخالفان اوکراین گفت: من از شما می‌خواهم تا تسلیم نشوید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com